fredag den 5. oktober 2012

Brøndbytrøjen

Denne formiddag tog jeg ud på en mindre rejse. Destinationen var Roskilde. Jeg var tidligere på ugen blevet kontaktet af Nikolaj fra Kirke Hyllinge. Han tilbød mig hans Brøndbytrøje i Str. L for min slidte hårnål OG et link til at hans firma. Jeg blev først meget overrasket, men sagde derefter ja til at mødes med ham.
Så i formiddags tog jeg så min Carhartt backpack på ryggen, og tog afsted mod 4 kilo, Roskilde.


Jeg mødte Nikolaj ude foran en opgang Ca. 10 minutters gå gang fra Roskilde Station, han havde hvidt tøj på og maling over alt. Han er forresten maler. Så hvis du står og mangler en pålidelig maler, så er Nikolaj manden du skal have fat på. Ingen opgave er for lille og ingen opgave er for stor. Hans firma hedder Maler Møller og kan findes på www.malermoeller.dk

Jeg forstillede mig, at Nikolaj sikkert brugte hans Brøndbytrøje til at have på til diverse Brøndby kampe. Han skulle sikkert bruge hårnålen til en gave til hans kæreste, så hun kunne sætte sit hår op. Måske var hun sur over, at han altid var ude og se fodbold. Så Nikolaj valgte måske at bytte sin Brøndbytrøje med min hårnål så han kunne få sig en glad kæreste igen. Men hvem ved? 
Uanset hvad, så var det første gang jeg byttede en hårnål med en maler. Jeg er helt oppe at køre over, at eje en Brøndbytrøje, men som tidligere beskrevet skal jeg jo bytte den videre, så det agter jeg at gøre.

Så kontakt mig, hvis du lige står og mangler en Brøndbytrøje og har lyst til at bytte med noget større eller bedre.

- Mathias



(Hold dig opdateret på En Slidt Hårnål på facebook & på Blogspot!)

1 kommentar:

  1. http://www.malermoeller.dk/maler-m%C3%B8ler-var-den-f%C3%B8rste-til-st%C3%B8tte-sjovt-projekt

    SvarSlet