søndag den 21. oktober 2012

Brøndbytrøjen part 2 - Autografjagten

Det har stået en smule stille til med diverse tilbud om, at bytte med denne her Brøndbytrøje. Er efterspørgslen ikke så stor på Brøndbytrøjer i øjeblikket eller er det fordi det ikke går så godt på sydsiden for tiden? Det er ikke til at finde ud af. Men hvis man er ægte fan, følger man vel sit hold i tykt og tyndt!?

Men eftersom det har stået stille tænkte jeg: "Er det muligt at få Brøndbytrøjen gjort mere attraktiv?". Med et par autografer kunne det måske være, at den blev sat i højere kurs. 
Så jeg bestilte billetter sammen med et par kammerater og drog her i eftermiddags ind mod Parken for at se det meget omtalte Derby med ærkerivalerne F.C København mod Brøndby I.F.
Det var min allerførste Brøndby/FCK kamp, så jeg var super spændt på, at se hvordan det gik for sig.



Stemningen i Parken her til aften var mildest talt fantastisk! Jeg har aldrig oplevet så meget teamspirit og kampgejst fra de tusindevis af fodbold interesserede fans. Begge fangrupper var helt oppe at køre. 
Det var uden tvivl en oplevelse værd! Og jeg er ikke sikker på at jeg ville have oplevet denne kamp, hvis ikke det var for Nikolaj fra Kirke Hyllinge, der byttede sin Brøndbytrøje med min hårnål.



Eftersom jeg ikke er den helt store fodbold entusiast, vil jeg ikke gå i detaljer om kampen. Så som du sikkert ved i forvejen løb FCK af med sejret, med et resultat på 1-0.
Da kampen blev fløjtet af, tænkte jeg. "Nu skal jeg nok have gjort opmærksom på mig selv, så jeg kan lokke et par Brøndbyspillere til at skrive deres autograf på Brøndbytrøjen.

Til min store overraskelse fik jeg slet ikke mulighed for at komme i kontakt med en eneste spiller på vej ud fra banen. Min kammerat hev mig pludseligt i ærmet og pegede i modsatte retning af spillerudgangen og jeg fik øje på Daniel Stenderup, stå og give autografer til et par små drenge. Jeg fik kæmpet mig lettere igennem folkemængden og følte mig egentlig utrolig dum at jeg som 20 årig skulle stå og plage om en autograf, sammen med et par knægte der var mindst 10 år yngre end mig selv.
Jeg fik endelig Daniel Stenderup til at skrive sine kragetær med grøn sprittus på Brøndbytrøjen.

Jeg havde selvfølgelig håbet på at kunne skaffe en masse spillers autografer, men sådan var det desværre ikke. Men jeg er nu stadig meget glad for den autograf jeg fik af Daniel Stenderup.


Selvom jeg stadig er utrolig glad for Brøndbytrøjen, må jeg lade projektet gå videre. Så jeg vil gerne bytte den her, NU signerede Brøndbytrøje med dig, til noget større eller bedre. Så kontakt mig hvis du bare ikke kan leve uden den her!

- Mathias
(Hold dig opdateret på En Slidt Hårnål på facebook & på Blogspot!)

1 kommentar:

  1. Mathias Det var dejligt at du kom i parken pga. vores bytte. Skal du have autografer så er det en tur til Brøndbys træninger du skal. Jeg var også i parken.

    SvarSlet