søndag den 11. november 2012

Nostalgi på 2 hjul

Jeg har virkelig været glad for den sofa jeg fik byttet mig til! Den er blevet brugt godt, til diverse morfar og chills. Men i det her game skal den jo videre, som alle de andre sager jeg har haft mellem hænderne.

Jeg blev kontaktet af Daniel fra Karise der gerne ville bytte sin PGO Big Max knallert med sofaen. 
Det viste sig nemlig at det havde været et impuls køb, og at han aldrig fik den brugt. Det var jeg henrykt over, så jeg sagde ja tak! Som i kan se, er det her projekt lige rykket til næste niveau! Det er ved at blive pretty serious!

Jeg lånte min papas bil og kørte som det første på tanken for at fylde Diesel på svinet, for jeg skulle jo nødigt lave sådan en som jeg lavede i sidste uge. Det ville mildest talt være snot dumt!


Jeg kørte afsted mod Karise sammen med min homie, Mathias (Tille) og selveste Eminem, som stod for musikken. Turen var der ikke så meget at fortælle om, den gik ganske fejlfrit. Heldigvis!


Vi hilse på Daniel og han hjalp os ind i huset med sofaen. Det var en kæmpe grund de ejede. Nærmest som en stor gård. Jeg undrer mig stadig over hvad han skulle bruge sofaen til, men det vil jeg lade stå i uvishedens tegn..


Vi gik om bag huset, hvor der stod en lade med nogle heste folde  Der stod maskineriet. Når man tænker på, at den er fra 1998 er den i virkelig god stand! Og jeg kunne næsten ikke vente med at sætte mig op på den!
Daniel startede den i næsten første hug, og kørte lige en omgang i laden, og lavede en enkelt burner på gulvet. (Det skal man altid!). 


Efter Daniels opvisning, satte jeg mig op på den med registreringsattesten i hånden, og følte mig straks som en 15-årig knægt igen. Jeg manglede bare et par ekstra kilo og mine strømper stoppet godt ned i bukserne. Det var et nostalgisk øjeblik!


Daniel kørte knallerten ud af laden og over til bilen, hvor vi med nød og næppe fik den sikkert ind i bilen, uden at ridse lakken på fars slæde eller beskadige knallerten.


Vi gav hånd og sagde tak for byttet. Tille og jeg vendte næserne hjem mod hometown Herfølge med knallerten. Jeg var godt tilfreds med byttet!


Så det er så her jeg står nu. Jeg har en PGO Big Max 45 knallert, jeg gerne vil bytte videre med dig! Så hvis du lige står og simpelthen ikke kan leve uden sådan et vidunder, så kontakt mig. Jeg glæder mig til at bytte noget større eller bedre med dig!

- Mathias

(Hold dig opdateret på En Slidt Hårnål på facebook & på Blogspot!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar